Moet ik statiegeld betalen?

Bij Bierloods22 betaal je geen statiegeld. Niet alle flessen in het Bierloods22 assortiment hebben namelijk statiegeld. Sommige statiegeldflessen worden niet overal ingenomen. Het staat je natuurlijk vrij om lege flessen met statiegeld in te leveren bij je plaatselijke innamepunt. Lege flessen zonder statiegeld gooi je natuurlijk in de glasbak.

Hoe lang is het bier houdbaar nadat ik het ontvangen heb?

Je krijgt van ons alleen bieren die op het moment van verzending nog minimaal één maand houdbaar zijn.

Dit is een uitzondering op de bieren die in de sale verkrijgbaar zijn.

Wat houdt de sales categorie op jullie website in?

Bieren in de sales categorie zijn aantrekkelijk geprijsd en kunnen een houdbaarheid datum hebben die korter is dan bij ons gebruikelijk. De kwaliteit van de bieren die wij verkopen staat niet ter discussie. Van de bieren die afgeprijsd zijn, mag je dus dezelfde kwaliteit verwachten als die van ons overige assortiment.

Zijn de afgebeelde prijzen inclusief btw?

Alle prijzen op Bierloods22 zijn inclusief btw.

Is mijn bier leverbaar voorraad?

Bierloods22 streeft ernaar dat alle bieren in de webshop leverbaar zijn uit voorraad. Mocht het onverhoopt voorkomen dat een artikel in uw bestelling er niet meer is, nemen wij direct contact met u op om een passende oplossing te zoeken.

Is het ordertraject beveiligd?

Ja, het hele ordertraject is beveiligd met Secure Socket Layer (SSL).

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Als u wilt afhalen, kunt u niet eerst bestellen via de website. Als u wilt weten of uw bier op voorraad is in de winkel, kunt u het beste even met ons bellen 0348-507354.

Grote aantallen?

Wilt u meerdere pakketten tegelijk versturen naar verschillende adressen? In dat geval kunt u een e-mail sturen naar info@bierloods22.nl 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn pakket wordt afgeleverd?

PostNL zal in totaal drie afleverpogingen doen. Hieronder valt ook het eventueel afleveren bij buren. Lukt het afleveren na drie maal proberen nog niet, dan wordt het pakket retour gezonden naar Bierloods22.

In dat geval nemen wij weer contact met u op om een afleverafspraak te maken. De kosten voor het opnieuw verzenden komen voor rekening van de klant.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?

Als er onverhoopt iets niet klopt met uw bestelling, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact met ons op (uiterlijk binnen 5 dagen na ontvangst van het pakket). Wij zullen er dan voor zorgen dat de bestelling alsnog goed wordt uitgevoerd.

Levert Bierloods22 ook aan het buitenland?

Ja, wij leveren ook aan het buitenland. Voor informatie over verzendkosten kunt u contact met ons opnemen via info@bierloods22.nl 

Kan ik bestellen bij Bierloods22?

Geen 18? Geen druppel. Alcohol gebruik kan uw gezondheid schaden. Het verkopen van alcohol aan minderjarigen is verboden. Door het bezoeken van onze site bevestig je dat je 18 of ouder bent.

© 2018 - 2020 Bierloods22 | sitemap | rss